
-ÖZEL İÇERİK-
Ak Parti Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu’nun geçtiğimiz gün sosyal medya hesabından açıklama yaptığı 4’lü DMU tipi tren Zonguldak’a ulaştı. Tren, Gökçebey istasyonunda sefere hazırlanmak için bekletilmeye alındı.
Çolakoğlu konuyla alakalı olarak yaptığı açıklamasında şunları ifade etmişti; “2 Mayıs Perşembe günü itibariyle 262 yolcu kapasiteli, 4 engelli yolcu ve engelli WC si bulunan DMU 15434 dörtlü tren seti Zonguldak-Karabük demiryolu hattında hizmete girecektir. Halkımıza, ilimize ve bölgemize hayırlı ve uğurlu olmasını dilerim.” (ÖZEL HABER)










