
Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş, Gökçebey ilçesinde bir dizi ziyaret ve incelemelerde bulundu.
Gökçebey İlçe Kaymakamı Mehmet Ali Uzun, Belediye Başkanı Vedat Öztürk, daire amirleri tarafından karşılanan Vali Erdoğan Bektaş önce İlçe Devlet Hastanesinde yatan hastaları ziyarette bulunarak, daha sonra yapımı tamamlanmış olan yeni hastane binasında incelemelerde bulundu.
Daha Sonra Belediye binasına gelen Vali Bektaş’ı daire personeli karşıladı. Belediye Başkanı Vedat Öztürk makam ziyaretinde bulunan Vali Erdoğan Bektaş’a Belediyenin ilçemizde yaptığı ve yapılacak olan çalışmaları hakkında bilgi vererek yaptığı ziyaretten dolayı kendilerine teşekkür etti. (Haber Merkezi)













