
Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ölümünün 79.yıl dönümü Zonguldak’ta törenlerle anıldı.
Zonguldak Valiliği önünde düzenlenen törende ilk olarak Atatürk Anıtına Zonguldak Valisi Ahmet Çınar ve Belediye Başkanı Muharrem Akdemir çelenk sundu. Ardından saatler 09.05’de sirenlerin 2 dakikalık çalmasıyla hep birlikte saygı duruşunda bulunuldu. Ayrıca sokakta araçlarıyla işlerine giden ve yaya olarak yürüyen vatandaşlarda saygı duruşunda bulundular.
Atatürk Anıtında düzenlenen törene; Cumhuriyet Başsavcısı Hakan Yağız, İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı,İl Jandarma Komutanı Albay Gökhan İnam, GMİS Genel Başkanı Ahmet Demirci, Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Mustafa Çağlayan, MHP İl Başkanı Hamdi Ayan, CHP İl Başkanı Ahmet Altun, Muharip Gaziler Derneği Zonguldak Şubesi, STK temsilcileri, daire müdürleri, askeri erkan, öğrenciler ve öğretmenler katıldı. (Haber-Foto: Anıl TAŞKIRAN)









