Semih’ten mutlu haber. Bulundu…

21 Aralık 2016
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Semih’ten mutlu haber. Bulundu…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Filyos beldesinde 6 günden bu yana kayıp olan internet bağımlısı 16 yaşındaki Semih Demircan bulundu.

Filyos beldesinde 6 gün önce akşam saat 17:00 sıralarında otobüse binip Ankara’ya giden ve AŞTİ’de inen 16 yaşındaki Semih Demircan, ailenin ve çevredekilerin ayrıca yaptığımız haber üzerine Ankara’nın Kızılay’da olduğu anlaşıldı.

Emniyet ve jandarmanın takibi sonucu Ankara’da bulunan Semih, Ankara’dan otobüs ile Zonguldak’a geldiği kaydedildi.

 

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN