MHP’nin Adayı Vali Erkmen’den Çaycuma Ziyareti (Görüntülü)

20 Nisan 2015
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
611 defa okundu.
MHP’nin Adayı Vali Erkmen’den Çaycuma Ziyareti (Görüntülü)

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

MHP’NİN ADAYI VALİ ERKMEN’DEN ÇAYCUMA ZİYARETİ

MHP Zonguldak 2. Sıra Adayı ve eski Zonguldak Valisi Yavuz Erkmen ile 5. Sıra Adayı Meral Demirbaş bir dizi ziyaret için Çaycuma’ya geldi.

Erkmen ve Demirbaş’ın Çaycuma ziyaretine; MHP İlçe Başkanı Ersin Akyüz ile yönetim kurulu üyeleri ve eski sendikacı Ramazan Denizer eşlik etti. MHP adayları ilk olarak Serdaroğlu Köyü’nde hain bir pusu sonucu öldürülen Genel Maden-İş Sendikası ve Türk-İş Genel Sekreteri Şemsi Denizer’in kabrini ziyaret ettiler.

Burada Denizer için dua edildi ve MHP Zonguldak 2. Sıra adayı eski Vali Yavuz Erkmen burada yaptığı konuşmasında; “Denizer, madenci kardeşlerimizin gönlünde ayrı bir yer etmiştir. Onu unutmak mümkün değildir. Bu yüzden Çaycuma’daki köy gezilerimize, onun mezarının bulunduğu Serdaroğlu Köyü’nden başlamak istedim. TTK’nın yanında olduğumuzu bir kez daha göstermek için buradayız. TTK’nın özelleşmemesini, yeni işçi alınarak, güçlü bir şekilde Zonguldak’ın tekrar maden kenti olmasını istiyorum. Madenciliğin yanında bölgede diğer sektörlerin gelişmesine de hiçbir itirazımız yoktur. Ama maden, Zonguldak’ın bir gerçeğidir. Görev yapan sendika başkanlarına teşekkür ediyorum. O bayrak hiç yere düşmeyecektir. Şemsi Denizer kardeşimle birlikte tüm maden şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Barış ve kardeşlik içinde bir seçim dönemi geçirmeyi istiyorum” dedi.

Serdaroğlu Köyü girişinde vatandaşlarla karşılaşan eski Zonguldak Valisi ve MHP 2. Sıra Milletvekili adayı Yavuz Erkmen, “Gelin MHP’de birlikte olalım. Zonguldak’ta birinci sıra yapalım. Kırsalda pek çok kişi AK Parti’yi tercih etti. Şimdi işsiz çok, köylerde genç kalmadı. Yine oy verirseniz, 5 yıl daha aynı şeyleri yaşarsınız. Kendimize güveniyoruz. Seçimden seçime değil, her zaman yanınızda olacağımıza söz veriyoruz. Benim Zonguldak’tan tayinim çıktı, ama buradan hiç kopmadım. Şimdi ‘dur’ demezseniz, aynı politikalar devam edecektir” diye konuştu.

ERKMEN; “HAVALİMANI BENİM ÇOCUĞUM GİBİDİR”

Erkmen ve Demirbaş ile beraberindeki heyet daha sonra Saltukova’da bulunan havalimanını ziyaret etti ve burada gazetecilere bilgiler aktardı. Erkmen; “Havalimanı, benim çocuğum gibi. Buraya gelince farklı duygular içinde oluyorum. Hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bir tablodan buralara geldik. Ormanlık alan haline gelen bölgeyi, inanan bir avuç hayırsever işadamımızla beraber birleşerek, Özel İdare ile birlikte şirket kurduk ve burayı ayağa kaldırdık. Her gün cihazların daha iyi çalışabilmesi için dağların tepesine çıkardık. Dağın tıraşlanması gerektiği söylenince, işadamlarımızdan iş makinesi kiraladık. Mazotunu karşıladık. Önemli olan başarmaktır. ‘Altında maden var, buraya uçak inmez’ gibi söylemlerde bulunuyorlardı. Hiç birine kulak asmadık ve havalimanı açıldı. Almanya’daki kardeşlerimiz bizi çok destekledi. Sadece Almanya uçuşlarını yeterli görmüyoruz. THY’nin buraya yerelde uçuş yapmasını istiyoruz. Bu konuda yapılacak her girişime destek veriyorum. Konuyu sıcak tuttukları için Karaelmas Gazeteciler Derneği’ne teşekkür ediyorum. İnşallah görev bize nasip olur da, burayı daha aktif hale getiririz. Kendi çocuğum gibi gördüğüm havaalanının sağlıklı büyümesini istiyorum. Milletvekili olduğum takdirde buranın en aktif hale gelmesi için çalışacağım. Filyos bölgesinin yatırımcıya açılabilmesi için altyapı anlamında havalimanı olmazsa olmazdır. Karşıdan ve Türkiye Cumhuriyetlerinden gelecek malların burada depolanıp Avrupa’ya gönderilmesini savunuyoruz. Görev yapan personele teşekkür ediyor, kazasız belasız uçuşlar diliyorum” dedi.

Buradaki ziyaret daha sonra Saltukova beldesindeki esnaf ziyareti ve köy ziyaretleri ile sürdü.

(Haber-Foto: Anıl TAŞKIRAN)

IMG_7630 IMG_7510 IMG_7532 IMG_7556 IMG_7560 IMG_7572 IMG_7604 IMG_7628

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..