Kaymakam Öztürk’ten İmam Hatip Lisesi Müdür ve öğretmenlerine belge

28 Mart 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Kaymakam Öztürk’ten İmam Hatip Lisesi Müdür ve öğretmenlerine belge

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Gökçebey İlçe Kaymakamı Gökhan Öztürk, Gökçebey İmam Hatip Lisesi Müdür ve öğretmenlerini 18 Mart Çanakkale şehitleri ve Çanakkale Zaferi’nin 102. Yıl dönümü çerçevesinde hazırlamış oldukları çalışmalar doğrultusunda ve TEOG sınavında ilçe birincisi olması nedeniyle belge takdim etti.

18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Zaferi’nin 102. yıl dönümü’nde, Gökçebey Anadolu İmam-Hatip Lisesi’ nin hazırlamış olduğu programdaki çalışmaları ve henüz yeni kurulan okul olmasına rağmen TEOG sınavlarında İlçe birincisi olmaları nedeniyle, Gökçebey Anadolu İmam-Hatip Lisesi Müdürü Muhammet Pirpir, Türkçe Öğretmenleri Kemal Uzunlu ve Latife İnal, Edebiyat Öğretmeni Lütfi Çelik, Matematik Öğretmeni Nurtaş Çelik, Bilgisayar Öğretmeni Serkan Salman, Coğrafya Öğretmeni Harun Ata, Sosyal Bilgiler Öğretmeni Ersin İnal ile Müzik Öğretmeni Meral Arslan Karabulut Kaymakamlık Makamınca “Başarı Belgesi” ile taltif edildiler.

Ayrıca Müdür Yardımcısı Şahin Kazak, daha önce “Başarı belgesi” ile taltif edilmişti. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN