İşçiler sendikalı olmak için seferber oldu

28 Mart 2017
2 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
İşçiler sendikalı olmak için seferber oldu

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Kilimli ilçesine bağlı Çatalağzı beldesinde bulunan Eren Enerji Termik Santralinde çalışan bir grup işçi sendikalı olmak için mücadele başlattı.

Alınan bilgiye göre, Eren Enerji Termik santralinde çalışan eski CHP Çatalağzı Belde Başkanı Arif Kerter, santralde çalışan işçiler için sendikalaşma çalışması başlattığını ifade etti.

Kerter sosyal medya hesabından yaptığı açıklamasında; “Eren Enerji’de çalışan arkadaşlara duyurulur. Hakkımızı alabilmek için sendikalı olmak şart, sendikalı olmak isteyen arkadaşlar beni bulsun, yardımcı olacağım” şeklinde paylaşım yaptı. (Haber Merkezi)

YORUMLAR 2 Yorum Yapıldı.
  • Zararın neresinden dönülürse kardir tebrikler
    29 Mart 2017 17:47
  • Herzaman yanındayım abi
    28 Mart 2017 12:36

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN