



Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş, Çaycuma Devlet Hastanesinde yatmakta olan hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini sundu.
Başkan Güneş;” Çaycuma Devlet Hastanesin de yatan hastalarımızı ziyaret ettik, Yüce Rabbimden acil şifalar diledik. Allah hepsinin de yar ve yardımcıları olsun tez zamanda iyilik versin inşaallah” dedi. (Haber Merkezi)










