Gökçebey Kaymakamı Öztürk’ten şantiyeye ziyaret

6 Nisan 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Gökçebey Kaymakamı Öztürk’ten şantiyeye ziyaret

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Gökçebey Kaymakamı Gökhan Öztürk, Beraberinde İlçe Özel İdare Müdürü  İzzet Turpcu ile beraber  İl Özel İdaresi Gökçebey Bakımevini ziyaret etti.
İlçede Köy altyapı çalışmalarının yoğun geçeceğini ifade eden Kaymakam Öztürk,  2017 Yılı Yatırım Proğramını, İl Genel Meclisi Üyeleri ve Özel İdare Müdürlüğünce hazırlandığını yapılacak çalışmalarda  köylerdeki sorunların aciliyet durumuna göre hareket edildiğini, sorunun yaşandığı yerin  mahallinde incelenerek çözüm bulmaya çalıştıklarını söyledi.  İlçe köylerinde sürdürülen İl Özel İdaresi çalışmalarından memnun olduğunu  ve bu yaz yapılacak altyapı çalışmalarında İlçe Şantiyesi Şefi Yaşar Kurtoğlu ve şantiye çalışanlarına özverili çalışmaları gerektiğini ve gayretli çalışmalarından dolayı kendilerine teşekkür etti. (Haber Merkezi)
YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN