Gökçebey Anaokulu’ndan etkinlik

4 Mayıs 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Gökçebey Anaokulu’ndan etkinlik

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Gökçebey ilçesinde öğrencilerin hijyenik bir ortamda eğitim-öğretimini sürdürmek amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı örgün ve yaygın eğitim kurumlarının temizlik ve hijyen konusunda teşvik edilmesi, okul sağlığının daha iyi düzeye çıkarılması amacıyla Millî Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı arasında 2006 yılından itibaren uygulanmakta olan  “Beyaz Bayrak İşbirliği protokolü” kapsamında Gökçebey ilçesinde tek beyaz bayrak almaya hak kazanan Gökçebey Anaokulu, Gökçebey Belediye Başkanlığı’nın okullarına yaptırmış olduğu Çocuk Parkı, Kamelya ve diğer katkılarından dolayı Belediye Başkanına teşekkür mahiyetinde etkinlik düzenledi.

Toplantıya katılan Gökçebey Kaymakamı Gökhan Öztürk, okula yaptığı katkılardan dolayı Belediye başkanı Vedat Öztürk’ü ve 2016 yılında ilçeye “Beyaz Bayrak” kazandıran başta Okul Müdürü Gülber Cinokur olmak üzere emeği geçen tüm personeli tebrik ederek başarılı çalışmalarının devamını diledi.

Etkinliğe Milli Eğitim Müdürü Fazıl Aytaş ve öğrenci velileri de katıldı. Yapılan konuşmalarından ardından katılımcılara ikramda bulunuldu. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN