Gazdan zehirlenen kadın hayatını kaybetti…

19 Şubat 2019
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Gazdan zehirlenen kadın hayatını kaybetti…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Kastamonu’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Kastamonu’da merkeze bağlı Sarıömer köyünde yalnız yaşayan Seher Kebapçı (63), sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenerek Kastamonu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Komşuları tarafından evinde baygın halde bulunan Seher Kebapçı, hastanede yoğun bakım ünitesinde 5 gün süren tedavinin ardından yaşam mücadelesini kaybetti.

Olayla ilgili incelemede devam ediyor. (İHA)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN