
Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Ak Partili Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş’in geçtiğimiz gün Almanya’ya gidişini sosyal medya hesabından paylaştı. Kantarcı, Başkan Zerrin Güneş’in yurt dışına nasıl çıkış izni alarak gittiğini sert bir dille eleştirdi. Ve akıllara Grup Vitamin’in “Ellerde varda, bize yok mu?” klibini getirdi.
Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş’in Çaycuma’yı temsilen yurt dışına gerçekleştirdiği çıkış iznini sosyal medya hesabından paylaşarak, kendisine Ekim ayında Almanya’dan, Kasım ayında Polonya’dan kardeş şehir davetler ve organizasyonlar olmasına rağmen ve ayrıca görevli olarak yurt dışına çıkış izni alamadığını, Ak Partili Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş’in nasıl yurt dışına izin alıp gittiğini belirtti.Başkan Kantarcı ayrıca aldığı davetleri Zonguldak Valisi Ali Kaban’a belirtiğini ayrıca ABD’de yaşayan oğlunun da yanına gitmesine dahi izin verilmediğini bunu “Adalet” olarak nitelendirdi. Son olarak 2 Şubat’tta Almanya Siegen Ticaret Odası’ndan da davetiye aldığını belirten Başkan Kantarcı, izin için bir talepte bulunmayacaklarını kaydetti.
İşte Başkan Kantarcı’nın sosyal medya hesabından Zerrin Güneş’e hitaben paylaştığı durumu;
“Zerrin hanım hepimizi temsilen yurtdışına çıkış iznini kullanıyor. Bizler adına da hemşehrilerimize selam götürüyor.
Güle güle gitsin ve dönsün…
Çünkü bize;
Ekim ayında Almanya’ya,
Kasım ayında Polonya’ya
kardeş şehir kapsamındaki davetler ve organizasyonlar olmasına rağmen görevli olarak yurtdışına çıkış izin verilmedi.
Üstelik Sayın valimizden izin almışken…
Hele, ABD’de yaşayan oğlumun yanına izin kapsamında gitmemize dahi izin verilmedi.
2 Şubattaki Almanya Siegen Ticaret Odası daveti elimize ulaştı.
İzin için talepte bulunmaya gerek görmüyoruz; bir kez daha refüze olmamak için.
Adalet…”
(Haber: Anıl TAŞKIRAN-ÖZEL)

Akıllara Grup Vitaminin bir klibini getirdi. Adı, “Ellerde varda, bize yok mu?”
İşte o klip;









