
Zonguldak’ın Kilimli ilçesine bağlı Çatalağzı Merkez Muhtarı Murat Karayavuz, Eren Enerji’den çıkartılacak olan işçilerin durumunu Cumhurbaşkanlığına mail çekerek aktardı.
Karayavuz Cumhurbaşkanlığına yazdığı yazıda şöyle dedi; “Sayın Cumhurbaşkanım önce kutsal görevinizde başarılar ve sağlık sıhhatler dilerim. Cumhur başkanım ben Zonguldak ili Çatalağzı beldesi merkez mahalle muhtarıyım. Beldemde bulunan Eren Enerji termik santralinde çalışan işçi arkadaşlarımız büyük sıkıntılar içindeler. Bu iş yerinden 150 işçi çıkartılıyor muhtarlığım hergün bu işçi çıkarmadan dolayı dolup taşıyor. Bu 150 işci işte çalıştığına güvenerek evlendiler çoluk çocuğa karıştılar. Bir çoğu ev kredisi çekti bir çoğu araba kredisi çektiler. Çalışan arkadaşlar ve bunların anne babaları şu an perişan halde yardım beklemekteler. Çatalağzı eren enerji santralinde çalışan bu kardeşlerimizin sorunlarını arz eder Saygılar sunarım. Murat KARAYAVUZ Zonguldak Kilimli İlçesi Çatalağzı Beldesi Merkez mahalle Muhtarı.”









