Belediye Başkanı rahatsızlandı…

4 Kasım 2018
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Belediye Başkanı rahatsızlandı…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Gökçebey ilçesine bağlı Bakacakkadı belde Belediye Başkanı Sezgin Özdemir, dün gece rahatsızlanarak Çaycuma Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Başkan Sezgin Özdemir, bu sabah Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi’nde yapılan tetkiklerin ardından akciğerde pıhtı atma teşhisiyle tedavi altına alındı.

Başkan Özdemir’in sağlık durumunun iyiye gittiği öğrenildi. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN