Ağaç kabuğu ve siyah likörden elektrik üretilecek!…

25 Kasım 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Ağaç kabuğu ve siyah likörden elektrik üretilecek!…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Seka’da üretimde ortaya çıkan ağaç kabuğu ve siyah likörden elektrik üretimi yapacak.

OYAK grubuna bağlı Oyka Enerji Sanayi ve Ticaret A.Ş tarafından Seka Çaycuma Kağıt Fabrikasında üretimde ortaya çıkan ağaç kabuğu ve siyah likörden elektrik üretimi yapacak. 190 MWe kurulu gücü ile Türkiye’nin en büyük biyokütle/biyogaz santrali olacak Oyka Enerji Biyokütle Santrali iki farklı üniteden oluşacak.

Ünitelerden biri, kağıt üretilmek üzere Seka Çaycuma Kağıt Fabrikasına getirilen ağaç kütüklerinin soyulması sonucu ortaya çıkan ağaç kabuğunun yakılarak elde edilecek basınçlı buhardan elektrik üretimi gerçekleştirirken, diğer ünitede ise kağıt üretimi sırasında ortaya çıkan siyah likörün yakılması sonucu elde edilecek basınçlı buharla elektrik üretimi gerçekleştirilecek. Oyka Enerji Biyokütle Santrali’nin devreye alınmasıyla elektrik üretimi amacıyla 691.841 ton organik atık değerlendirilmiş olacak.

30.11.2017 saat 14.00 Zonguldak ili Çaycuma İlçesi Kıncı Petrol Düğün Salonu’nda Oyka Enerji San. tarafından yapılması planlanan “Oyka Enerji Biokütle Santralı “Çed Halkın Katılımı Toplantısı yapılacak. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN