İşaret levhasına çarpan araç takla attı: 1 yaralı

24 Mayıs 2019
1 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
İşaret levhasına çarpan araç takla attı: 1 yaralı

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ta akşam saatlerinde cipi ile seyir halindeyken direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, işaret levhasına çarparak aracıyla takla attı.

Edinilen bilgiye göre kaza, akşam saatlerinde Milli Egemenlik Caddesi üzerinde meydana geldi. 06 LKS 33 plakalı cip iddialara göre işaret levhasına çarparak yan döndü. Şans eseri kazada sürücü hafif şekilde yaralandı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine ambulans, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. 112 sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından yaralı bayan sürücü Atatürk Devlet Hastanesine kaldırıldı. İtfaiye ekipleri ise olay yerinde soğutma çalışması yaptı.

Öte yandan polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlatırken, kazaya karışan araç çekici yardımı ile yoldan çekildi. Yaralı sürücünün durumunun iyi olduğu öğrenildi. (İHA)

YORUMLAR 1 Yorum Yapıldı.
  • Trafik işaret lambası ihlali yapan ve ters yönden gelen araca çarpmamak için,ani reflekslemanevra yapan ve takla atarak yan yatan aracın sürücüsü araçtan çıkar çıkmaz duman ve alev püskürtmesi akabinde şans eseri yakında bulunan itfaiye aracının müdahelesi faciayı önledi. Sürücü bayan Zonguldak adliyesi hakimi imiş.
    24 Mayıs 2019 22:44

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN