

Türkiye Kamu-Sen Zonguldak Şube Başkanı, Türk Büro-Sen İl Temsilcisi Kadir Bacıoğlu 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle kutlama mesajı yayınladı.
Bacıoğlu mesajında; “Büyük milletimizin, tarihe iz bırakacak yeni bir medeniyeti daha inşa edebilmesi, ancak iyi bir eğitim hizmetinin sunulmasıyla mümkün olabilecektir. Eğitimin bizzat uygulayıcısı olan öğretmenlerimiz, bu şuurla mesleklerini icra etmekte; yaptıkları işin önemini, sadece mesai saatlerinde değil, hayatlarının her anında yaşayarak hissetmektedirler. Öğretmenin kaybedilmesi, geleceğimizin kaybedilmesi, yani Türkiye’nin kaybedilmesi demektir. Bundan dolayı, öğretmenlerin itibarını korumak ve yükseltmek, toplumun tüm kesimlerinin ve en başta da ülkeyi yönetme yükümlülüğünü taşıyanların öncelikli sorumluluğu olmalıdır. Bu sorumluluk, öğretmenler için değil, Türkiye’nin geleceği için yerine getirilmesi gereken bir ödev olarak görülmelidir. Makamı, ünvanı ve görevi ne olursa olsun sorumluluk mevkiinde bulunan herkesin, öğretmenimize hak ettiği değeri gösterecek ve mesleğin itibarını yükseltecek tutum, söylem ve uygulamaları sergilemesi geleceğimiz adına bir zorunluluktur. Türk öğretmenleri Başarılarının Cumhuriyetin başarısı olduğunun bilinciyle; yılmadan, bıkmadan ve yorulmadan; fikri hür, vicdanı hür ve irfanı hür nesiller yetiştirmeye devam edecektir. Türkiye Kamu-Sen olarak, öğretmenlerimizin problemlerinin daha yoğun gündeme getirildiği ve tartışıldığı bir zemin olarak, öğretmenlerimize ve daha doğrusu ülkemizin geleceğine sahip çıkmak adına 24 Kasım’ı ısrarla kutlayacak, Başöğretmenimiz Atatürk’ü minnet ve şükranla yad etmeye devam edeceğiz. 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlu olsun” dedi. (Haber Merkezi)










