Güneş, hastaları ziyaret etti, acil şifalar diledi…

19 Temmuz 2018
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Güneş, hastaları ziyaret etti, acil şifalar diledi…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş, Çaycuma Devlet Hastanesinde yatmakta olan hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini sundu.

Başkan Güneş;” Çaycuma Devlet Hastanesin de yatan hastalarımızı ziyaret ettik, Yüce Rabbimden acil şifalar diledik. Allah hepsinin de yar ve yardımcıları olsun tez zamanda iyilik versin inşaallah” dedi. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN