
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesinde akşam üstü yaşanan olayda hastanede doğum sancısı yapan bir kadının tuvalette doğurduğu bebeğini çöpe atarak öldürdüğü ifade edildi. Olay ilçede şok etkisine neden oldu.
Alınan bilgiye göre olay, Çaycuma Devlet Hastanesinde meydana geldi. İddiaya göre, hastaneye sancı içinde gelen ve kimliği belirlenemeyen bir kadın tuvalette sancıları artınca bebeğini burada doğurdu.
Doğurduğu bebeği öldürüp çöpe atan anne ise kısa bir süre sonra iddiaya göre hastane görevlileri tarafından fark edildi, bebeğinde öldüğü belirlendi.
Kısa bir sonra olay yerine gelen polis ekipleri kadını gözaltına aldı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. (Haber Merkezi)









