Kaymakama veda yemeği…

28 Ekim 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Kaymakama veda yemeği…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Gökeçebey ilçesinde Kaymakamlık görevini yürüten Gökhan Öztürk, Ankara’da bulunan Sayıştay Başkanlığı’na bürokrat olarak atandı. Öztürk’e dün akşam veda yemeği düzenlendi.

29.12.2016 tarihinde Zonguldak’ın Gökçebey ilçesine atanan İlçe Kaymakamı Gökhan Öztürk, Sayıştaş Başkanlığı’nın açmış olduğu sınavlara katıldı. Sınavlarda başarı gösteren Öztürk, Sayıştay Başkanlığı’na bürokrat olarak atandı.

Öztürk’ün Sayıştaş Başkanlığı’na atanması dolayısıyla dün akşam onuruna veda yemeği düzenlendi. Düzenlenen yemeğe; Çaycuma İlçe Kaymakamı Serkan Keçeli, Devrek Kaymakamı Yakup Güney, Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Bakacakkadı Belediye Başkanı Vekili Saffet Okumuşlu, İlçe Özel İdare Müdürü İzzet Turpcu, Halk Eğitim Müdürü Hüseyin Recep Topal, İlçe Milli Eğitim Müdürü Fazıl Aytaş, Mal Müdürü Kadir Çelik, Tarım İlçe Müdürü Sevim Küçükbekir, İlçe Gençlik Spor Müdürü İsmail Keskin’in yanı sıra Gökçebey Kaymakamlığı çalışanları, daire müdürleri ile muhtarlar katıldı. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN