Tatangalar’dan “Alınteri” Pankartı…

2 Ekim 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Tatangalar’dan “Alınteri” Pankartı…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Sakaryaspor Tatangalar taraftar grubunun, kendi elleriyle hazırladıkları “ALIN TERİ” yazan ve üzerinde Zonguldak Kömürspor amblemi olan pankartı açıp Zonguldakspor taraftarına hediye etmesi ve maç sonu tezahüratı, farklı yenilginin önüne geçti.

Sakaryaspor Tatangalar taraftar grubunun maçta açtığı bu anlamlı pankart için Ultras Elmas taraftar grubu, sosyal medya hesabında taraftarlar ve madenci şehri adına teşekkür etti. Ultras Elmas taraftar grubu liderlerinden Miraç Balcı, sosyal medya hesabında yayınladığı mesajda, “Sakaryaspor Tatangalar taraftar grubunun bugünkü maç da açtığı bu anlamlı pankart için Ultras Elmas taraftar grubu ve madenci şehri adına sonsuz teşekkür ederiz. Skorun vermiş olduğu üzüntüsü içinde olmamıza rağmen bugün kale arkasında yağan yağmura aldırmadan 90 dakika bağıran,takımına sahip çıkan adam gibi adamlara da selam olsun” diye yazdı. (Spor Servisi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN