Yaz sıcağında susuz kaldılar

12 Ağustos 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Yaz sıcağında susuz kaldılar

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Yaz sıcağında susuz kaldılar
Zonguldak’ın Kilimli ilçesine bağlı Çatalağzı beldesinin Kırımsa mahallesinde aşırı sıcağın altında vatandaşlar evlerindeki kesik olan sularından dolayı soluğu mahalleden geçen kaynak sularının başında beklediler.
Çatalağzı beldesinin Kırımsa mahallesinde suların kesilmesi sonucu mahalle halkı ellerine aldıkları büyük su bidonlariyla birlikte mahalle aralarında olan kaynak sularından evlerine su taşımaya başladılar.
Mahalle halkı belediyeye durumu bildirse de belediye yetkilileri duruma el atmadı. Vatandaşlar “Burası Kırımsa mahallesi çeşme başı su sırası. Şebeke sularının günlerce kesik olmasından dolayı mahallenin kendi suyuda yetmez oldu. Çatalağzı belediye yetkililerinin ilgisiz tavırları insanların sabrını zorlamaya başladı. Öyle bir belde olduki suyu yok yolu yok heryer çöp yolları dikenler çalılar kapattı. Herkesi göreve davet ediyoruz” şeklinde konuştular.              

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN