Ulupınar; “Fen Lisemiz hayırlı olsun”

4 Temmuz 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Ulupınar; “Fen Lisemiz hayırlı olsun”

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak ili Devrek ilçesinde bulunan Sabahat Cemil Ulupınar Sosyal Bilimler Lisesi yeni eğitim öğretim yılına Fen Lisesi olarak başlayacak.

AK parti Zonguldak Milletvekili Özcan Ulupınar Konu ile ilgili yaptığı açıklama da;” Devrek İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Abdullah Turan ve Okul Müdürümüz Turgay Kırgıl  ile birlikte yaptığımız girişimler sonrasında “Bu yıl gerçekleştirilen okul dönüşümleri kapsamında Sosyal Bilimler Lisesi olarak hizmet veren okulumuzun kademeli olarak kapatılarak Fen Lisesi olarak hizmet vermesini sağladık. Okulumuz 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılında Fen Lisesi olarak öğrenci kabul etmeye başlayacak. Başta Milli Eğitim Bakanımız İsmet Yılmaz olmak üzere Bakan Yardımcımız Orhan Erdem’e ve Orta Öğretim Genel Müdürümüz Ercan Türk’e teşekkür eder, Fen Lisemizin İlçemize hayırlı ve uğurlu olmasını dilerim” dedi. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN