Maden ocağında kaza…

1 Temmuz 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Maden ocağında kaza…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ta sabah saatlerinde özel bir maden işletmesinde meydana gelen karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu 2 işçi hayatını kaybetti.

Asma Mahallesi Dağbaca mevkisinde bulunan özel maden ocağında işçiler yer altında çalışırken henüz belirlenemeyen bir nedenle karbonmonoksit gazı açığa çıktı.Gazdan zehirlenen maden işçileri Kenan Kulakçı (40) ve Oğuz Demir (26), mesai arkadaşları tarafından ocaktan çıkartıldı. Hastaneye götürülen 2 işçi, yolda yaşamını yitirdi. Kulakçı ve Demir’in cenazeleri, otopsi yapılmak üzere Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi morguna konuldu. Bu arada, olayı duyarak hastaneye gelen maden işçilerinin yakınları, sinir krizi geçirdi.Polis ekiplerinin maden ocağındaki incelemeleri sürüyor.

Cenazeler Atatürk Devlet Hastanesi morgunda bulunurken akrabaları hastane önünde feryat ediyor. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN