
Yaz geldi tam geldi. Ramazan ayında havaların çok serin ve ılıman geçmesinden sonra başlayan hava sıcaklıkları yerini Afrika sıcaklarına bıraktı ve 30 Haziran saat 13.51 itibariyle termometre 30 dereceyi gösterdi.
Böylesine bir sıcaklığı uzun süredir görmeyen vatandaşlar da ne yapacağını şaşırdı, caddelerde gezmek yerine, sahillere, serin ve gölge yerlere vakit geçirmeyi tercih ediyor. Bir vatandaşın arabasının içinde çekilen 39 derece hava sıcaklığı göstergesine göre bu durum çok net olarak kendini gösteriyor.
Sıcakların önümüzdeki günlerde daha da artarak artmasının açıklanması vatandaşları iyice tedirgin etmeye başladı. (Haber Merkezi)









