Savaş gemisi geliyor…

20 Haziran 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Savaş gemisi geliyor…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümü törenleri kapsamında Zonguldak limanında Savaş Gemisi demirleyecek ve halkın ziyaretine açılacak.

Zonguldak Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü adına Zonguldak Belediyesi tarafından halka anons edilerek duyurusu yapılan açıklamada, “Zonguldak’ın düşman işgalinden kurtuluşu törenleri kapsamında ilimiz limanını ziyaret edecek olan TCG Karadeniz Ereğli (P-1214) Gemisi 21 Haziran 2017 Çarşamba günü saat 10.00 ile 14.00 ve 17.00 saatleri arasında halkımızın ziyaretine açılacaktır. Halkımıza saygıyla duyurulur” denildi. (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN