Polis Teşkilatının kuruluşunun 172’nci yılı

8 Nisan 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Polis Teşkilatının kuruluşunun 172’nci yılı

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Polis Teşkilatının kuruluşunun 172’nci yıldönümü etkinlikleri kapsamında

Çaycuma Emniyet Müdürü V.Ferdi Kuyu, Çarşı Karakol Amiri Nahit Konca Polis Haftası kutlamaları kapsamında çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi.

Polis Teşkilatının kuruluşunun 172’nci yıldönümü etkinlikleri kapsamında Çaycuma İlçe Emniyet Müdür Vekili Ferdi Kuyu ve Çarşı Karakol Amiri Nahit Konca, Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcıyı ziyaret ederek Polis Haftası etkinliklerine davet etti.

Belediye Başkanı Kantarcı Polis Haftasını kutlayarak ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN