Başkan Güneş, Yeşilay Haftasını kutladı

6 Mart 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Başkan Güneş, Yeşilay Haftasını kutladı

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Saltukova Belediye Başkanı Zerrin Güneş 1-7 Mart Yeşilay Haftası nedeniyle bir mesaj yayımladı.

Başkan Güneş, yaptığı yazılı açıklamada; Türkiye’de alkollü içki ve uyuşturucu kullanmaya karşı olanların 1920 yılında Hilali Ahdar Derneği’ni kurduklarını anımsatarak, daha sonra Yeşilay adını alan kuruluşun, alkollü içkileri ve uyuşturucuları topluma, aileye ve bireylere anlatarak önemli bir toplumsal görevi yerine getirdiğini bildirdi.

Uyuşturucu denilince esrar, afyon, kokain, lsd gibi uyuşturma özelliği olan maddelerin akla geldiğini, ifade eden Başkan Güneş, şöyle devam etti; “Alkollü içki veya uyuşturucu alanlar önce rahatlık, baş dönmesi duyar, sonra sarhoş olurlar. Sarhoşlar doğru düşünüp doğru karar veremezler. Kolay suç işlerler, içkili iken araç sürenler taşıt kazalarına neden olurlar. Uyuşturucu ve alkollü içkiler sağlığa da zararlıdır. Vücudumuzda önemli görevler yapan beyin, mide, kalp, akciğer gibi organlar içki ve uyuşturucudan etkilenir. Ülser, siroz, felç gibi hastalıkların nedeni uyuşturucu ve alkollü içkilerdir. Alkollü içkiler, uyuşturucular insanda zamanla alışkanlık yaratır. Alkol ve uyuşturucu kullananlar çevrelerini rahatsız ederler. Bir çok yuva alkol ve uyuşturucu kullanımı yüzünden yıkılmıştır. Tüm insanlığın bu kötü alışkanlıklarında kurtulması dileklerimle Beldemiz halkına ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve esenlikler diliyorum.” (Haber Merkezi)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN