
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesinde yaşayan ve 87 yaşında hayatını kaybeden Kore gazisi Mustafa Şaban dualarla ebediyete uğurlandı.
Çaycuma ilçesinin Siteler Camiinde düzenlenen cenaze törenine; İlçe Kaymakamı Serkan Keçeli, Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Özdemir, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Zonguldak Şube Başkanı Ramazan Çakal, gaziler, vatandaşlar, gazi yakınları ile çok sayıda kalabalık topluluğu katıldı.
Hayatını kaybeden Kore Gazisi Çaycuma Siteler Camiinde düzenlenen törenin ardından ikindi namazına müteakip İlçe Müftüsü Mahmut Rauf Arcaklıoğlu’nun kıldırdığı cenaze namazından sonra dualar eşliğinde toprağa verildi. (Haber Merkezi)










