Eren Enerjiye tepki…

9 Şubat 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Eren Enerjiye tepki…

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Çaycuma’lılar Derneği Başkanı Savaş Çiloğlu, Eren Enerji’nin işçi çıkartacak olmasına tepki gösterdi. Çiloğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada konu ile ilgili olarak şunları söyledi;

“Eren Enerji’nin Çatalağzı Termik Santralından işçi çıkaracağını öğrenmiş bulunmaktayız. Bu santralin ilk kurulumunu hatırlıyorum. Bölgemizde kömür üretimi artacak işsizliğe de çare olacak düşüncesi hakimdi. Çünkü santral Zonguldak kömürü kullanacak ayrıca santralin bölgedeki işsizliğe çözüm olacağı şeklinde de konuşmalar olmuştu.

Zonguldak halkı iş aş peşinde olduğu için santralın çevreye vereceği zararı bile göz ardı eder bir durumdaydı. Lakin santral bölgedeki insanlarımızın umut ettiği gibi olmadı. İşsizliğe çok az çare olabildi. Kömür olarak ta tamamen ithal kömür kullandı. Yani kömür üretimine santralin hiçbir faydası olmadı. Yinede belirli sayıda istihdam yapan firma bölgede ekonomik bir canlılık getirdi. Hatta Çaycuma, Saltukova ve Filyos güzergahından insanlarımız işe girdi. İş aş sahibi oldu, insanlarımızın işsiz kalma tehlikesiyle karşı karşıyadır, işçilerimiz adına destek veriyoruz..”

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN