Aşırı alkol hastanelik etti

7 Şubat 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Aşırı alkol hastanelik etti

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde aşırı alkol alan kadın yol kenarında sızıp kalınca, polis tarafından çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Olay, Orhanlar Mahallesi İhsan Öncel Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, yerde hareketsiz yatan bir kadını gören vatandaşlar durumu polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri isminin Ö.Y. (50) olduğunu tespit ettiği kadının alkollü olduğunu anlayınca 112 sağlık ekiplerine haber verdi.

Kısa sürede olay yerine gelen 112 sağlık ekipleri aşırı alkol aldığı belirlenen kadını ambulansla Kdz. Ereğli Devlet Hastanesine kaldırdı. Ö.Y.’nin hastanedeki tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

ZONGULDAK'IN EREĞLİ İLÇESİNDE AŞIRI ALKOL ALAN KADIN YOL KENARINDA SIZIP KALINCA, POLİS TARAFINDAN ÇAĞRILAN AMBULANSLA HASTANEYE KALDIRILDI. (VEDAT KILIÇ/ZONGULDAK-İHA)

ZONGULDAK'IN EREĞLİ İLÇESİNDE AŞIRI ALKOL ALAN KADIN YOL KENARINDA SIZIP KALINCA, POLİS TARAFINDAN ÇAĞRILAN AMBULANSLA HASTANEYE KALDIRILDI. (VEDAT KILIÇ/ZONGULDAK-İHA)

ZONGULDAK'IN EREĞLİ İLÇESİNDE AŞIRI ALKOL ALAN KADIN YOL KENARINDA SIZIP KALINCA, POLİS TARAFINDAN ÇAĞRILAN AMBULANSLA HASTANEYE KALDIRILDI. (VEDAT KILIÇ/ZONGULDAK-İHA)

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN