
Saltukova Belediyesi ile Zonguldak Halk Sağlığı Müdürlüğü arasında 150 adet bisikleti kapsayan protokol imzalandı.
Başkan Zerrin Güneş konuyla ilgili olarak açıklama yaparak şöyle dedi; “Saltukova’da yine bir ilke imza attık. Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız bisiklet projesini nihayet hayata geçirdik. Belediye Başkanlığımız ile Zonguldak Halk Sağlığı Müdürlüğü arasında 150 adet bisikleti kapsayan protokolü imzalayarak bisikletleri teslim aldık. Vatandaşlarımıza hayırlı olsun. Bundan sonra da bu tür çalışmalarımız aralıksız devam edecek inşallah.” (Haber Merkezi)










