Kantarcı, 2017’yi Belediye İtfaiye ekipleri ile bir arada kutladı

1 Ocak 2017
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
...
Kantarcı, 2017’yi Belediye İtfaiye ekipleri ile bir arada kutladı

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, 2017’yi Belediye İtfaiye ekipleri ile bir arada kutladı.

Belediye garajında gece nöbeti tutan itfaiye erlerini ziyaret eden Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı ile Belediye Meclis Üyeleri Cengiz Gökce, Fuat Kalaycı ve İrfan Kabuk burada itfaiyecilerle birlikte oldular.

Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Belediye İtfaiye Teşkilatının yeni yılını kutlayarak kazasız ve belasız bir yıl olmasını temenni etti. Kantarcı ve beraberindeki meclis üyeleri son olarak günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.

210

YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..

SOSYAL MEDYA BİZİ TAKİP EDİN